Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Sunday, November 21, 2010

Loewy Dah Takda. Saya Sangat Down







Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
Harini i sangat moody.
Loewy kesayangan i dah mati.

I dunno why dia mati.
Mungkin haritu mommy terlebih bagi makan sampai ada lebih-lebih dalam rumah dia lepas tu air tu macam tercemar.
Atau mungkin ulat-ulat ikan kelisa termasuk dalam rumah dia sampai dia rasa terkejut dan kena serangan jantung.
Waaaaa sedihnyaaaaaaaaaa.
T________T
Saya rindu awak Loewy.

Lepas neh i dah tak nak bela apa-apa dah.
Takut perkara yang sama terjadi macam Loewy.
Mungkin i akan ambik masa yang agak lama untuk menjaga ikan laga kembali.
Mungkin.

Loewy, maafkan saya.
Saya tak jaga awak dengan betul.
Saya tak sangka begitu cepat awak meninggalkan saya.

Okayy, i sangat down sekarang!
Migrain kembali menyerang bila teringatkan Loewy.

Rest In Peace Loewy.
I Love You.
I Will Miss You So Much.
T________T




Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics