Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Wednesday, April 04, 2012

Mimpi Semalam


Semalam sebelum aku tidur, aku berdoa pada Allah.

Aku kata,
Kalau betul pon ditakdirkan jodoh aku bukan dengan dia,
Kau hadirkan laa dia dalam mimpi aku.
Sekejab pon takpa.

Dan semalam,
Doa aku dimakbulkan Allah.
Ya, dia hadir dalam mimpi aku.
*senyum*

Bila aku tersedar dari tidur,
Aku mengucapkan syukur kepada Allah.
Allah dengar doa aku.
Alhamdulillah.

Walaupun Allah tak izinkan aku berjumpa dia secara realiti,
Tapi Allah izinkan aku berjumpa dia dalam mimpi.

Terima kasih, Allah!

"Ya Allah, Kau lindungilah dia walau dimana saja dia berada kerna aku sangat sayangkan dia walaupun dia kini bukan milikku"



Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics