Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Wednesday, May 05, 2010

Patut Lah Bagi Bonus, Ada Kutu Disebalik Rambut Rupanya




Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
I sebenarnya tengah stress.
Huuuuuuu.
=___='
Kerja di office dah menggunung macam Gunung Kinabalu.
Ada jer yang nak kena buat.
Minggu lepas bos kasi 1 kotak berisi 54 keping drawing untuk di update.



BOS : kamu update lah drawing-drawing neh ea. ada 54 keping. saya bagi masa 2 minggu untuk kamu siapkan semuanya.

Saya : Semua neh?
(sambil senyum terkulat-kulat)

BOS : a'ah.
(senyum sumbing)

SAYA : yer baiklah.
(muka pasrah)



Jumaat neh patutnya dah kena submit semuanya tapi i baru setelkan dalam 20 keping.
Adoyai.
Memang tak sempat nak habiskan semuanya walaupun dah buat kerja lebih masa.
And then tadi bos datang tempat i lagi.


BOS : boleh tak kamu settlekan account tagging dalam minggu neh sebab saya nak masukkan dalam report.

SAYA : bos nak bulan bila punya?

BOS : tahun lepas and tahun neh tapi kamu boleh update tahun neh punya dulu nanti baru kamu update yang tahun lepas.

SAYA : yer baiklah.
(muka pasrah lagi)


See.
Kerja yang sebelum neh pun tak habis lagi dapat lagi kerja baru.
Mooooommmmmyyyyyyyyy.
T_______T

Nasib baik pagi tadi terubat sikit hati yang duka lara neh.
I dapat slip gaji.
Oppsss slip bonus okayy.
Hahahaha.
2 bulan gaji gitu.
Patutnya kasi lah 3 bulan gaji baru semangat nak kerja sikit.
But i tetap bersyukur daripada takda langsung kan.
Alhamdulillah.

Now misi menukar seat kereta dapat dijalankan.
Arebba arebba.
(^___^)




Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics