Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Saturday, November 19, 2011

6 Tahun Cinta Gila


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
Hye peeps.
Selamat berhujung minggu.

Sebenarnya story neh dah lapuk.
Tapi nak story jugak.
Nanti kan anak cucu nak baca.
Hahahaha.

16-11-2011
Genap laa 6 tahun percintaan i ngan en. Squidward.
Tapi macam biasa laa tak celebrate apa pun.
Memasing jauh.
I kat Perak, dia plak kat Kedah.
Wish jer laa.
Itu pun bukan tepat 12.00am.
Hikiks.
Pagi tu baru call.

Bila dah lelama bercinta neh pepaham jer laa.
Semua benda kita tau pasal pasangan kita.
Kalau depa ada prob, kita boleh tau dari segi percakapan apa semua.
Hat tu en. Squidward lebih alert laa.

I sangat jarang nak berkongsi masalah dengan family.
Mommy pun i jarang share prob.
Selalunya i akan share ngan en. Squidward.
Walaupun dia bukan pendengar yang baik, i tetap nak story kat dia.
Pastu i kena sindir ngan dia.
PungkoQ betei.

6 tahun dok kawan ngan dia, i selalu kena marah ngan dia.
Dia sangat garang.
I pulak jenis yang degil.
Orang pesan jangan, yang jangan tu laa yang nak buat.

Tapi dalam garang2 tu, dalam hati ada taman jugak.
Hahahaha.
Suka bila dia buat lawak.
Macam bodo.
I pun macam bodo jugak gelak terkukik2.

Dia neh minat muzik.
Hidup dia ngan muzik jaa.
Kalau dia call, ada jer lagu yang dia tujukan kat i.
Kekadang dia nyanyi.
Kekadang dia suruh i cari dalam youtube.
Style paksa pulak tu.
Sukati dia jer kan.
Kalau p rumah dia, dia suka laa main gitar buruk dia tu.

Abot,
Aku tau aku tak sempurna macam pempuan2 lain kat luar sana tu.
Tapi aku akan cuba untuk buat hg bahagia, happy dengan aku.
Aku nak jiwang2 pun aku tak reti.
Aku harap hg boleh terima aku seadanya.

Abot,
Walaupun kulit aku hitam, tapi hati aku putih bersih.
Walaupun rambut aku kasaQ, tapi hati aku lembut.
Walaupun aku kurus cedekiang, tapi kasih sayang aku segemuk2 alam.
Walaupun aku bantut, tapi cinta aku tinggi sampai langit ke-7.

Hahahahaha.
Dah cukup melalut.

HAPPY 6TH YEAR ANNIVERSARY DK & ABOT

Published with Blogger-droid v2.0.1

Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics