Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Thursday, March 24, 2011

Nak Story Pasal Pulau Tioman Ke Pewangi Hormon?




Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.
Hye peeps.

I baru lepas check email.
Tetiba ada sapa ntah anto email neh kat i.
Nak baca jugak ke?
Okayy i copy paste kat sini eh.



Hai saya Kassim, kawan-kawan pangil Abg Long.
Saya baru pulang dari Pulau Tioman, Pahang.


Seperti yang diberitahu oleh National Geographic,
Pulau Tioman adalah antara 10 pulau yang tercantik di dunia.
Saya setuju, Pulau Tioman memang cantik.


Saya pergi bersama anak dan isteri.
Tujuan untuk melihat sendiri keindahan alam semulajadi.


Saya ingin kongsi pengalaman,
sewaktu di sana akibat suasana terlalu romantik,
saya membuat keputusan untuk honeymoon sekali lagi. ehem ehemm
"Senyum"



Malam Jumaat kami memang begitu mengasyikkan.
Cuma isteri saya komplen dan merungut,
bau badan saya hapak.
Mungkin sebab cuaca tepi pantai.


Jadi untuk hilangkan rungutan isteri,
saya bercadang ingin mendapatkan pewangi,
supaya bau badan saya 'menyelerakan'
Saya google perkataan "minyak wangi pemikat isteri"


Sekali keluar result "Phero-X"
pewangi berhormon untuk memikat wanita.
Rupa-rupanya minyak wangi pun dah ada hormon pemikat,
yang dikenali sebagai pheromone.
Macam-macam dah ada sekarang ni rupanya.
Mungkin zaman dah berubah, dunia dah moden.




Jadi untuk tidak mengecewakan isteri saya,
agar dia juga berbau romantik dan mengasyikkan...
Saya search "hormon pemikat lelaki"
saya jumpa Mystique Swiss buatan Switzerland.
(Baunya memang SEK.si sekali) dan menggoda.


Akhir kata,
untuk anda yang bersiap sedia ke katil untuk aksi dewasa,
bersedialah, mandi dulu, gosok gigi,
lepastu pakai wangian yang paling menggoda.


Sebab kalau bau mulut busuk,
bau badan hapak dan masam,
ini memang potong stim. Betul tak?

:D




Satu lagi,
Kalau anda ingikan "malam jumaat" anda,
lebih tahan lama dari 10 Minit...
Sila gunakan produk "Libido Gel"
Uuuuuuhhh... Best!


Sekian.





PS; emel ini saya DAPAT dari rakan-rakan,
dan saya forward-kan pada anda,
silalah forward pada rakan-rakan anda pula. TQ
Mungkin CERITA ini memberi inspirasi
untuk mereka kalau mereka nak gi HONEYMOON.. huhu


PSS; Pheromone adalah hormon untuk
memikat dan menggoda seseorang,
gunakan untuk memikat kekasih anda.


PSSS: Libido Gel adalah herba dalam bentuk gel
agar "Malam Jumaat" anda lebih lama dan UMPPPHHH


Google.Com
Always Gempak!




Cakap jer laa hg nak promote pewangi hormon apekejadah semua tu.
Hahahaha.
=D
Internet tanpa sempadan sungguh!



**haa neh dah forward kat blog. kahkahkah =D




Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics