Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Sunday, July 18, 2010

Infineon Explorace







::1st checkpoint::

Pindahkan belut ke besen yang lagi 1. Jarak lebih kurang 3-4 meter. Macam dekat tapi bagi penakut-penakut belut, ianya memang azab. Belut-belut juga tidak terkecuali menerima azab. Hahahaha. Mana taknya, asik kena lempar jer diorang neh. Pening lalat ada, nyawa-nyawa ikan pun ada. Ahaks :)





::2nd checkpoint::

Muzium Taiping. Peserta kena selesaikan puzzle untuk ke checkpoint seterusnya. Klue semuanya ada dalam muzium tu. Ada sedikit kekalutan di sini sebab committee terlupa nak bawa kertas jawapan kepada puzzle tersebut. Hahaha :D



::3rd checkpoint::

Peserta kena naik ATV neh untuk setelkan task diorang. Memang cool habis lah. Hanya membuat 3 pusingan untuk melayakkan diorang mendapat task terakhir. Peserta semuanya teruja bila dapat membonceng ATV neh. Yeah :)


**Actually ada 8 checkpoint kesemuanya tapi kitorang kena jaga 3 checkpoint sahaja. Itu pun penat bagai nak mati. Hee. Tapi okaayy lah kan, enjoy.





Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics