Pengunjung Tegar

Kata-Kata Semangat

more Quotes

Perhatian

ADA GAMBAR DI DALAM SESETENGAH ENTRY TELAH HILANG AKIBAT KESILAPAN DARI TUAN BLOG SENDIRI. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI. HARAP MAKLUM.

Monday, May 18, 2009

Samaritan (Ehsan Dari Krenmaut)




Lupa plak nk introduce pasal Samaritan neh.Haha :D Tawu2 jer da cite pasal gig n so on.Sowi2 bwat ampa terpinga-pinga jadik tanda tanya pulak.Ak malas nk cakap byk.Ampa bacalah artikel neh yg dipetik dr "KRENMAUT" pnye website kut.Hihi ^^




"SAMARITAN jangan disalahkan jika menyerupai SAMARTARY, at least pada namanya. Setakat itu aje la persamaan SAMARITAN dengan SAMARTARY, ejaan yang yang hampir sama. Namun tidak pada lainnya.Menariknya, mereka agak rapat akhir-akhir ini, lihat sahaja pada ruangan komen mereka, saling bertegur sapa. Mungkin ada memorandum persefahaman selepas ini?Influence SAMARITAN sangat jelas. Tanpa ragu-ragu lagi. ROTTING CHRIST (RC). Dua track dari myspace mereka ini sangat jelas. Apabila kedengaran riff yang pertama sahaja cukup untuk menjadi bukti.

Tetapi, they did it good. So good that I've been rotating the songs again and again. Sound pun bagus. Dan liriknya dalam bahasa ibunda, bukan Greece, tapi Melayu. Solo lagu Demonstratif tu killer ahhh! Kasi lagi cun sikit bakal menjadi ending solo paling mencengkam dalam sejarah ahahaha...Tanpa maklumat yang jelas tentang penubuhannya di dalam myspace, sekadar berasal dari Guar Chempedak, Kedah. Maybe in the future mereka boleh masukkan lebih banyak info tentang band sendiri, memudahkan pelawat untuk mengenali dengan lebih dekat lagi. Buat masa ini, menunggu demonstari di dalam myspace dirilis menjadi CD"




Amacam?Suda berpueh ati
dgn penerangan yg diberikan dlm artikel thu?Haa thu lah die Samaritan.Ouh ouh nk habaQ jgk vocalist band neh merupakan kekasih ati Cik Puan Drunbella.Hikiks ;)


LayanzZz.....




Terima Kasih. Nanti Datang Lagi Eh :)

Real Time Web Analytics